despre TAE-BO SPECIAL Tae-Bo in mijlocul NATURII CLUB galerie foto programe pentru acasa
FORUM despre noi contact


Un nou stil de TAE-BO
TAE-BO SCULPT
in curand un nou concept
in curand pentru acasa
programe TAE-BO SCULPT
La un abonament de 12 sedinte primesti o salteluta GRATUIT
Anunta-ti prietenele si prietenii
plecam din nou la munte
Corpul nostru este considerat de preotii budisti un ulcior in care salasluieste spiritul. In toate religiile, corpul este considerat salasul sufletului, puntea de legatura intre sufletul nemuritor si realitatea fizica, trecatoare. Dupa cum se zice, "o minte sanatoasa intr-un corp sanatos" sau altfel spus sanatatea exterioara si interioara sunt indisolubile, noi oamenii, cautam perfectiunea atat in jurul nostru cat si in noi insine. Preocuparile asupra aspectului fizic au aparut odata cu civilizatia si vor disparea odata cu ea. Tae Bo poate veni in ajutorul femeilor pentru a le ajuta sa isi imbunatateasca aspectul fizic.

Atat la barbati cat si la femei, aspectul fizic exprima personalitatea, gandirea si modul de a fi. Natura ne-a inzestrat prin nastere cu un bagaj genetic, cu trasaturi fizice mostenite de la urmasi. Problema este ca nu de fiecare data aceste mosteniri fizice sunt in conformitate cu notiunea de frumos, o notiune subiectiva emisa tot de oameni si atunci, a aparut necesitatea corectarii acestor presupuse defecte fizice, care de fapt, in alte timpuri apuse puteau fi considerate calitati.

Dupa cum si geneza spune ca am fost creati din lut, precum lutul, putem modela corpul nostru mai greu sau mai usor in functie de instrumentele pe care le folosim.

Instrumentul pe care eu l-am ales pentru d-voastra este mult mai apropiat de originea noastra si astfel mult mai eficient, miscarea. Voi incepe in continuare un program de antrenament adaptat din stilul Tae Bo, defalcat pe seriale, in care vom lucra zonele cele mai fierbinti cu problemele cele mai des intalnite ale corpului nostru. Programele pe care vi le propun sunt fesieri de negresa, aripioare si abductori, subtierea genunchilor si a gambelor, talie de viespe, abdomen indian, ridicarea sanilor, corectarea pozitiei spatelui s.a., ca apoi sa tratez probleme mai sensibile cum ar fi celulita incapatanata din zonele greu accesibile...

Tae Bo pentru "fesieri de negresa" in doua saptamani

Acest program poate fi facut cu usurinta acasa sau la sala. Daca timpul nu va permite deplasarea la o sala de antrenament, puteti executa acest program si acasa. Daca doriti ca efectul sa fie RAPID si DE DURATA va trebui sa faceti acest antrenament Tae Bo pentru fesieri zilnic, seara, dupa care sa nu mai mancati decat cel mult o salata. In nici un caz nu efectuati acest program dimineata sub forma de inviorare.

- Incepem cu o usoara INCALZIRE in care efectuam 20 rotiri de glezna, 20 rotiri de genunchi spre exterior si apoi spre interior, 30 semigenuflexiuni, 20 fandari in fata cu genunchiul drept apoi stangul, cat mai joase. Ne asezam in sezut si departam picioarele la 180 grade, ne aplecam in fata "pana cand atingem cu abdomenul salteluta" apoi ne aplecam spre genunchiul stang pana-l atingem cu fruntea, respectiv dreptul.

- Primul exercitiu se executa conform imaginii, ridicand genunchiul lateral cat mai sus posibil. Efectuam 40 repetari pentru fiecare genunchi in 4 serii. Nu facem pauza decat dupa terminarea exercitiului, chiar daca simtim ca ne arde. Cu cat durerea este mai mare cu atat satisfactia ulterioara va fi mai mare si efectul mai rapid.

- Al doilea exercitiu consta in ridicarea calcaiului catre tavan apoi armarea piciorului, strangand calcaiul la sezut, conform imaginii. Vom executa de asemenea 4 serii a cate 40 repetari pentru fiecare picior, fara pauza. Acesta este un exericitiu specific stilului Tae Bo.


 
- Daca ai obosit si chiar daca nu ai obosit, urmatorul exercitiu are rolul de a te odihni intr-un mod activ. Te intinzi cu fata in jos, sprijini barbia pe manute, privirea orientata inainte.
 Te gandesti la privirile pline de
apreciere asupra corpuli tau atunci cand esti in public si executi urmatoarea miscare. Ridici piciorul in spate cat mai sus, eviti sa indoi genunchiul, varfurile degetelor intinse. Executam 3 serii a cate 40 repetari pentru fiecare picior, fara pauza.


- Dupa ce ai terminat exercitiul, poti sa te stergi daca este nevoie cu un prosop, sa bei o gura de apa, apoi te intinzi pe spate. Intinzi piciorul drept jos si ridici piciorul stang catre tavan. Ridici varful piciorului drept sprijinindu-te pe calcai, flexezi putin genunchiul. Miscarea se executa ridicand bazinul catre tavan cat de sus poti. Dupa ce ai terminat o serie cu un picior treci la celalalt fara pauza. Executam 4 serii a cate 40 repetari stanga/dreapta. Acest exercitiu este foarte bun atat pentru fese cat si pentru pulpe, tonifiant cat si anticelulitic, cu siguranta daca vei lucra corect, vei simti.

- Pentru a incheia sedinta in forta, trebuie sa mai faci un singur lucru foarte usor si anume: te asezi conform imaginii ulterioare sprijinindu-te in palme si genunchi, intinzand unul dintre picioare in spate cu genunchiul rotit usor spre lateral si ridici piciorul cu glezna catre tavan, cat mai sus. Se vor face 3 serii a cate 50 repetari alternative, cu pauza la schimbarea piciorului.

Dupa acest antrenament intens vei constata ca te vei simti mult mai bine decat atunci cand l-ai inceput iar starea ta fizica si psihica va fi exceptionala. Rezultatul este garantat in 2 saptamani de antrenament zilnic.

Trebuie sa acorzi un rol foarte important respiratiei si anume se expira atunci cand efortul este maxim.

 


Yahoo MESSENGER | TAE-BO in mijlocul naturii | Articole si programe de antrenament | prima pagina